کالنگ

فتوبلاگ امیرحسین حیدری

کالنگ

فتوبلاگ امیرحسین حیدری

بازی

من هم به دعوت  ابوذر نوروزی اومدم بازی 

سال ۸۷ سال خوبی از نظر زندگی و کاری برای من بود.  

 از بین یکی از رشته هایی که دوست داشتم قبول شدم و الان دانشجوی ترم دوم مترجمی زبان دانشگاه بیرجند هستم.(با پاس کردن یک ترم از افتخار ترم بوقی بودن در اومدم!)   

تونستم یه دوربین بخرم و عکاسی رو درست و حسابی شروع کنم و با کمک علی اصغر شعبانی و عبدالحسین رضوانی به عنوان عکاس با خبرگزاری ایسنا همکاری کنم. 

در حالیکه دیگه کم کم داشتم از ورزشی نویسی فاصله می گرفتم توی جشنواره منطقه ای مطبوعات بوشهر رتبه دوم بخش گزارش رو آوردم و انگیزه ای شد تا دوباره بهتر از قبل کارم رو ادامه بدم.(البته در آینده ای نزدیک) 

برای سال 88 هم برنامه هایی دارم. 

اولین کاری که می خواستم انجام بدم درست کردن یه وبلاگ بود که اولین روز سال این کار رو کردم. 

یک ذره از تنبلی دست بردارم و هم درس بخونم هم عکس بگیرم و هم این همه روزنامه و مجله ای رو که می گیرم و آرشیو می کنم بخونم و فقط یه گوشه نندازم.  

آخر هفته ها رو کلا بزارم برای عکاسی و هر هفته به یه بهونه ای نپیچونم و یک ذره بیشتر از قبل برای ایسنا عکس بگیرم. 

عکاسی و روزنامه نگاری رو به صورت علمی دنبال کنم و یک کم به خودم زحمت بدم و حداقل چندتا کتاب در موردشون بخونم.  

بتونم این تصمیم های کبری رو انجام بدم!  

از این دوستان هم می خوام که توی بازی شرکت کنن.  

امیرحسین خورگویی      امیرحسین طالبی       محمد ذاکری نژاد       سیدعلی هاشمی

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

اپی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com

موفق باشید...................................................................................................................................................................................................موفق باشید

میرزا علی اصغر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام خالو
دگه وبلاگ راه اکردی خبر نادی
دگه ما غریبه؟
گزارش تصویریوت امدی
مرسی

سلام
امگو یه وقت ریا نبو!

محمد ذاکری نژاد یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.zakerinezhad.tk

دسته جمعی به بازی خوش اومدیم

امیرحسین طالبی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://arashtalebi.blogsky.com

کارت ۲۰.من که هم نوشتن و هم عکست قبول دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد